Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
E-commerce --- ICT --- ondernemingen --- E-commerce. --- ondernemingen. --- Ondernemingen. --- Business policy --- Computer architecture. Operating systems --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- extranet --- bedrijfsleven --- internet --- informatiesystemen --- intranet --- e-commerce
Choose an application
Deskresearch is een handleiding voor het zoeken en verwerken van informatie.Door middel van een stappenplan wordt de lezer begeleid bij het opzetten en uitvoeren van literatuuronderzoek. Elk hoofdstuk gaat in op een specifieke fase van het zoeken naar informatie: van het formuleren van de zoekvraag tot de kwaliteit van de rapportage. Drie thema's krijgen speciale aandacht: het bepalen van de informatiebehoeften, het gebruiken van informatiebronnen en het beoordelen van de informatie. Tevens is er veel aandacht voor internet als informatiebron en het gebruik van zoekmachines. Deskresearch bevat verschillende praktijkvoorbeelden,vragen en opdrachten waarmee de theorie aan de praktijk getoetst kan worden
research --- heuristiek --- Information systems --- online onderzoek --- literatuuronderzoek --- IR (information retrieval) --- Documentation and information --- informatievaardigheden --- 610 Informatiecentra. Algemeen --- 031 --- deskresearch --- 02 --- Informatievaardigheden --- 001 )* WETENSCHAP EN KENNIS IN HET ALGEMEEN --- Internet --- informatievaardigheid --- academisch rapporteren --- communicatie, schriftelijk --- informatie, zoekmethode --- maatschappijwetenschappen, methoden --- 001.891 --- Literatuuronderzoek --- Marktonderzoek --- S20090565.JPG --- informatiebronnen --- schriftelijke communicatie --- informatie en documentatie --- 007.2 --- Wetenschappelijk onderzoek --- Onderzoeksvaardigheden --- Informatieverwerking --- Onderzoek --- Vaardigheden --- Rapporteren --- Onderzoeksvaardigheid --- Natuurwetenschappen --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
Economics, Mathematical --- Mathématiques --- --Economics, Mathematical. --- 33 --- 51 --- AA / International- internationaal --- 330.2 --- 330.3 --- 330.105 --- 330.0151 --- Economics --- Mathematical economics --- Econometrics --- Mathematics --- Economie --- Wiskunde --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie. --- Methode in staathuishoudkunde. Statische, dynamische economie. Modellen. Experimental economics. --- Wiskunde. --- Wiskundige economie. Wiskundige methoden in de economie --- Methodology --- 330.105 Wiskundige economie. Wiskundige methoden in de economie --- Economics, Mathematical. --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie --- Methode in staathuishoudkunde. Statische, dynamische economie. Modellen. Experimental economics --- --33 --- Mathématiques
Choose an application
Sinds 1 september 2007 zijn de vakoverschrijdende ICT-eindtermen van kracht in het basisonderwijs, de eerste graad van het secundair onderwijs en in de basiseducatie. Deze eindtermen zijn nieuw en een uitdaging voor elke school en elke leerkracht. Het boek ICT-eindtermen in school- en klaspraktijk wil hen helpen bij de implementatie van die ICT-eindtermen. Het boek biedt eerst een kader aan: het nieuwe beleidsplan over ICT in het onderwijs. Het ICT-beleid van de overheid wil in de eerste plaats dat elke Vlaamse leerling op school leert omgaan met de meest gangbare nieuwe technologien. Daarna is de kernvraag aan de orde: hoe de ICT-eindtermen integreren in de dagelijkse onderwijspraktijk? Het antwoord op die vraag vertrekt van een duiding van de vakoverschrijdende ICT-eindtermen. Het beschrijft hoe leerkrachten deze eindtermen binnen de verschillende leergebieden en ?vakken en, over de verschillende leerjaren heen kunnen integreren. Daarbij staan zeven principes voorop die een goed kompas Kunnen zijn voor een succesvolle ICT- integratie. Maar deze nieuwe eindtermen zijn niet alleen een opgave voor de individuele leerkracht. Het schoolteam en het schoolbeleid zijn essentieel voor het succes. Samen kunnen zij zorgen voor een ICT-implementatieplan. Ook hiervoor geeft dit boek de nodige inspiratie. - Het geeft eerst een aanzet om op het niveau van de school en de scholengemeenschap een ICT-beleid te ontwikkelen dat de kenmerken van goede beleidsvoering heeft. - Daarna presenteert het 'pICTos' wat staat voor 'Plannen van ICT op school', een elektronische tool die scholen ondersteunt bij het ontwerpen van een ICT-beleidsplan. Aan de hand van dit instrument kunnen scholen analyseren hoe ver ze al staan met de invoering van de ICT-eindtermen en informatie krijgen over hoe ze de verdere integratie van ICT kunnen ontwikkelen. - Ten slotte volgt een praktijkvoorbeeld over het proces van de ICT-implementatie dat kan dienen als inspiratiebron voor andere scholen en scholengemeenschappen. In dit voorbeeld komen drie pijlers aan bod waaraan gewerkt moet worden om ICT op een goede manier te implementeren binnen de basisschool: de infrastructuur, de deskundigheid bij leerlingen, leerkrachten en omkaderend personeel en het kunnen beschikken over verantwoorde didactische content. De opgave is niet gering en ook niet helemaal nieuw. Maar leerlingen zullen pas echt ten volle het nut van ICT-gebruik ondervinden, als de hele school er planmatig en met overleg bij betrokken wordt.
Eindtermen. --- Informatica --- Basiseducatie. --- Basisonderwijs. --- Secundair onderwijs. --- basisonderwijs --- Computer assisted instruction --- Didactics of technology --- secundair onderwijs 1ste graad --- Objectives of teaching --- eindtermen --- School management --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- 371.694 --- ICT --- 454.52 --- computerondersteund onderwijs --- Basiseducatie --- Computerondersteund onderwijs --- Eindtermen --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- ICT-beleidsplan --- Lager onderwijs --- Secundair onderwijs --- informatica --- 454.1 --- eindtermen (ler) --- ict (ler) --- Basisonderwijs --- Buitengewoon basisonderwijs --- Onderwijsbeleid --- 456.36 --- Implementatie --- automatisering (computer) --- computergestuurd onderwijs --- informatieverwerking --- internet --- leermethoden --- ICT ; onderwijs --- 371.694 Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Computer ondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs --- Onderwijs --- ICT-vaardigheden --- Eindterm --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Insurance --- innovatiemanagement --- bankwezen --- financiën --- verzekeringswezen --- Insurance law --- Private finance --- e-business --- bedrijfsbeleid --- Financial services industry --- Services financiers --- Law and legislation --- Droit --- financiele tussenpersonen --- informatica --- information --- intermediaires financiers --- informatique --- informatie --- Finance --- Belgium --- Netherlands --- Banks and banking --- Gestion financière --- Crédit --- Gestion du risque --- Changement organisationnel --- Gestion
Choose an application
pr. titel : The black swan : the impact of the highly improbable
Economic policy and planning (general) --- Trends --- Wetenschap --- Filosofie --- Sociologie --- change, verandering, gedrag --- AA / International- internationaal --- 330.00 --- 330.2 --- 331.061 --- Economische en sociale theorieën: algemeenheden --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie --- Economische vooruitzichten --- Trend --- Oudheid --- China --- Romeinse Rijk --- Hellenisme --- Griekenland --- Hellas --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Studieboek voor het hoger technisch onderwijs.
Commercial statistics. --- Economics --- Statistical methods. --- Statistical science --- Mathematical statistics --- industriële hogescholen --- statistiek --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- techniek --- 519.2 --- kansrekenen --- kwaliteitsverbetering --- steekproefverdelingen --- steekproeven --- Kansrekening --- Statistiek --- 519.2 Probability. Mathematical statistics --- Probability. Mathematical statistics --- Waarschijnlijkheidsrekening. Mathematische of wiskundige statistiek --- Steekproeven --- Statistiek (theorie)
Choose an application
Het opzet van dit werk is om de actieve openbaarheid van bestuur uit de schaduw te halen en omvat een systematische analyse van de verschillende actieve openbaarheidsplichten die rusten op de Belgische overheden.
Administrative law --- Transparency in government --- Communication in public administration --- Government information --- Droit administratif --- Transparence (Sciences sociales) --- Communication dans l'administration publique --- Information sur l'Etat --- administratie --- overheid --- recht --- 405 Openbaarheid van bestuur --- openbare administraties --- information --- BPB0809 --- Publicité (administration) Openbaarheid (overheidsdiensten) --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- 328.18 <493> --- administrations publiques --- informatie --- Openbaarheid van bestuur. Overheidsdocumenten. Overheidsvoorlichting. Public relations en overheid--België --- 328.18 <493> Openbaarheid van bestuur. Overheidsdocumenten. Overheidsvoorlichting. Public relations en overheid--België --- Belgium --- Belgique
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|